Satser på dobling fem år på rad

Ansvarlig redaktør Firdaposten, Svend Arne Vee, håper på å doble avisas nettrafikk for femte år på rad i 2008.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ti år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Vee mener at også lokalavisene må innse at de store inntektene kommer på nett i årene framover, og at de bør handle deretter. Han ser for seg en tøff kamp med riksnettmediene om annonsekronene.

Journalisten har bedt norske mediefolk vurdere de største begivenhetene i bransjen, både i 2007 og framover.

– Det er et minimumsmål for oss å doble nettrafikken for femte år på rad, for å henge med i kampen om annonsørene, er ett av budskapene i svarene fra redaktøren i Firdaposten.

– Hva er etter din mening det mest betydningsfulle som skjedde i norsk mediebransje i 2007?

– I mine auge skjedde noko av det viktigaste innan marknadssida. At omsetninga på nett passerte omsetninga for tv hadde vel ingen trudd. Og at det skjedde berre to år etter at nettannonseringa passerte radio, er eit klart signal til avisene kva kanalar det bør satsast på framover.

– Hva tror du blir viktigst i 2008?

– I 2008 vil mange region- og lokalaviser få utfordra posisjonen sin på nett. Dei sterke lokale merkevarene våre på papir, kan ikkje automatisk overførast til nett. Når mange riksaviser no jobbar seriøst med å lage regionutgåver av nettavisene sine, vil det bli ein tøff kamp om annonsørane for mange småaviser. I dei aller fleste kommunar er det nemleg ikkje lokalavisa som er største aktør på nettet – det er VG eller Dagbladet. For redaksjonane sin del betyr det ei kjempeutfordring på å få fleirmedialisert så stor del av redaksjonen som mogleg. I småaviser blir dette ei kjempeutfordring.

– Hvilke konkrete prioriteringer kommer til å stå høyt på agendaen for mediebedriften din, i form av økt satsing/nysatsing/omprioriteringer?

– Vi tilset eigne nettjournalistar for første gong, og har som mål å doble nettrafikken for femte år på rad. Det er eit minimumsmål for å kunne henge med i kampen om annonsører. Vi vil skolere flest mulig av journalistane til å filme og redigere, og auke kompetansen for å skrive for nettet. Ein utfordring: Fleirmedialitetskravet gjer det stadig tyngre å bruke frilansarar – fordi dei ikkje verkar å henge med i den teknologiske utviklinga.

Powered by Labrador CMS