Mediefolk:

Nathalie Kåvin (38)

er ansatt som ny kommunikasjonsdirektør i Schibsted, melder mediekonsernet i en pressemelding.

38-åringen har over 10 års erfaring fra kommunikasjon, blant annet fra Telenor Group i Norge og Eurosport Group i Paris. De siste årene har hun jobbet med Telenors nye digitale vekstområder og innovasjonsmiljøer.

Kåvin får ansvar for å sikre en helhetlig Schibsted-kommunikasjon, og skal lede et eget kommunikasjonsteam. Som kommunikasjonsdirektør skal hun bygge og utvikle strategisk og operativ kommunikasjon rundt Schibsted i samarbeid med Global Brands-teamet, sitte tett på Schibsteds CSR-arbeid og teknologiutvikling, og jobbe med produkter som Schibsted Future Report og Schibsted Second Hand Effect.  I enkelte saker vil hun også samarbeide med Schibsted Medias kommunikasjonsteam, som innbefatter all publishing og Growth i Schibsted, samt med Schibsted Marketplaces, hvor blant annet FINN.no inngår.