Brand Studio søker innholdsprodusenter - prosjektledere

LEDIGE STILLINGER:

Din stillingannonse her? Kontakt annonseselger Frode på mobil: 907 39 687 eller e-post: [email protected]

Firma
Aftenposten
Søknadsfrist
18.08.17

Brand Studio søker innholdsprodusenter - prosjektledere

Brand Studio produserer og distribuerer innholdsmarkedsføring på Storby-avisene Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og Adresseavisen.

Avdelingen består i dag 12 ansatte og vi opplever en kraftig vekst og etterspørsel. Fra juli tar Brand Studio også over produksjonen av innholdsmarkedsføringen i E24. Som en del av vår offensive satsing på innholdsmarkedsføring søker vi innholdsprodusenter/prosjektledere.

Brand Studio søker:

  • Én fast ansatt innholdsprodusent/prosjektleder med et ekstra ansvar for innholdsmarkedsføring på E24s flater.
  • Én vikar i en ettårig prosjektstilling som innholdsprodusent/prosjektleder med et ekstra ansvar for innholdsmarkedsføring på E24s flater.

Inntektene våre bidrar til å sikre fremtiden for frie, uavhengige og gode redaksjonelle miljøer.

Innholdsmarkedsføringen i våre mediehus er tydelig merket som reklame og må ikke forveksles med uavhengig journalistikk. Samtidig ønsker vi at innholdet vi produserer følger mediehusenes språk- og virkemiddelbruk og er av god kvalitet.

Brand Studio består av innholdsprodusenter/prosjektledere, produktutviklere og kommersielle rådgivere.

Sammen har vi lang erfaring både fra redaksjonell og kommersiell side i Schibsted. Det gjør avdelingen til et godt sted for faglig utvikling.

I tillegg har vi lokale avdelinger i Bergen og Stavanger.

Innholdsmarkedsføring er et område i kraftig vekst og vi trenger nå dyktige innholdsprodusenter/prosjektledere for å hjelpe oss å vokse videre.

Du må ha en god penn og være flink til å finne interessante vinkler. Minst like viktig er evnen til å håndtere oppdragsgivere profesjonelt og konstruktivt.

Som innholdsprodusent vil du få en fast portefølje av kunder, delta i kundemøter, produsere innhold og være med på å evaluere kampanjer sammen med kunden. Innholdsprodusenten vil være med på å lage native-løsninger på tvers i hele Schibsted.

Vi ser for oss at vår nye kolleger kan huke av de fleste punktene på listen under:

  • God fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt
  • Kjennskap til innholdsmarkedsføring/content marketing
  • Kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet
  • Selvgående, strukturert og driftig
  • Solide kommunikasjonsegenskaper
  • Evnen til å lede workshops og kreative prosesser på en god og strukturert måte
  • Kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid
  • God kjennskap til Vær Varsom Plakaten og god etisk vurderingsevne
  • Du blir del av et offensivt, konkurransefokusert lag. Det er derfor avgjørende at du er en lagspiller, liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner.
  • Redaksjonell erfaring fra relevante mediehus er en klar fordel
  • Innholdsprodusentene med et ekstra ansvar for E24s kunder bør ha svært god kunnskap og innsikt i økonomi og næringslivsstoff.

Selv om Brand Studio vokser fort, er vi fortsatt få personer som deler på ansvar og oppgaver. Derfor er det viktig for oss at kandidaten vi ansetter kan fylle flere roller og bidra i forskjellige sammenhenger.

Denne stillingen gir deg mulighet til å komme tett på medienes kommersielle, teknologiske og etiske utfordringer.

Interessenter må kunne dokumentere sine skriveferdigheter med gode eksempler på tidligere arbeider og sin erfaring med referanser. Arbeidssted er Oslo.

Søknad sendes til [email protected]

Kontakt innholdssjef Anders Ruud for spørsmål om stillingen, på mobil 971 18 514 og e-post [email protected]

Søknadsfrist: 18. august 2017

ANDRE LEDIGE STILLINGER:

Din stillingannonse her? Kontakt annonseselger Frode på mobil: 907 39 687 eller e-post: [email protected]

Søknadsfrist
19.11.2017
Søknadsfrist
20.11.2017
Søknadsfrist
20.11.2017
Søknadsfrist
20.11.2017
Søknadsfrist
27.11.2017
Søknadsfrist
27.11.2017
Søknadsfrist
27.11.2017
Søknadsfrist
27.11.2017
Søknadsfrist
01.12.2017
Søknadsfrist
03.12.2017

Les også

TRONDHEIM (Journalisten): Etter å ha gått gjennom forsideoppslagene om terroristen, kunne Anne Gjelsvik dele bildebruken i fire faser.

Kjersti Løken Stavrum, administrerende direktør i Stiftelsen Tinius, mener mangelen på kvinner i ledelsen er gårsdagens problem som ennå ikke er løst.