Vi søker nyhetsjeger!

LEDIGE STILLINGER:

Din stillingannonse her? Kontakt annonseselger Frode på mobil: 907 39 687 eller e-post: [email protected]

Firma
Fredrikstad Blad
Søknadsfrist
10.11.17

Fredriksstad Blad er Østfolds største og ledende mediehus. Vi er kåret til Årets avis i Norge to ganger og Årets avis i Amedia-konsernet to ganger. Vi har daglig nær 60.000 lesere på papir, nett og mobil, og drøyt 20.000 abonnenter. I redaksjonen er det 29 ansatte.

Vi søker nyhetsjeger!

En av våre journalister har sluttet og vi søker nå hennes erstatter i fast stilling.

Brenner du for å lage god lokaljournalistikk i moderne, digital innpakning? Er du glad i å grave frem de eksklusive nyhetssakene som setter dagsorden? Behersker du datastøttet journalistikk? Da tyder mye på at du kan være kandidaten vi leter etter - og vi ser svært gjerne at du søker stillingen.

Vi kan friste med spennende utfordringer i en redaksjon med et godt og inspirerende arbeidsmiljø - i en by som i 2017 er kåret til landets mest attraktive.

Spørsmål om stillingen kan rettes til René Svendsen (mob 905 09 466), Jon Jacobsen (mob 928 40 940 eller Espen Normann (mob 900 76 578).

Søknad med CV og arbeidsprøver sendes senest 10. november til: [email protected]

Søknadsfrist: 10. november 2017 

 

 

ANDRE LEDIGE STILLINGER:

Din stillingannonse her? Kontakt annonseselger Frode på mobil: 907 39 687 eller e-post: [email protected]

Søknadsfrist
24.01.2018
Søknadsfrist
26.01.2018
Søknadsfrist
28.01.2018
Søknadsfrist
28.01.2018
Søknadsfrist
28.01.2018
Søknadsfrist
28.01.2018
Søknadsfrist
30.01.2018
Søknadsfrist
31.01.2018
Søknadsfrist
31.01.2018
Søknadsfrist
01.02.2018
Søknadsfrist
03.02.2018
Søknadsfrist
04.02.2018
Søknadsfrist
04.02.2018
Søknadsfrist
05.02.2018
Søknadsfrist
09.02.2018
Søknadsfrist
10.02.2018
Søknadsfrist
11.02.2018
Søknadsfrist
11.02.2018
Søknadsfrist
15.02.2018

Les også

Årets bilde:

Hva gjør et bilde til Årets bilde? Journalisten ble med da årets jury diskuterte seg gjennom de nesten 3.000 innsendte bildene i konkurransen. 

Lokalradiolyttingen har i 2017 økt med 20 prosent. Samtidig har den totale radiolyttingen gått ned, og NRK har tapt lyttere i alle regioner.