Fra nyttår har antall heldigitale abonnenter økt med 44.000 i Amedia-konsernet. Foto: Amedia

Amedia har passert 600.000 abonnenter

– En merkedag for konsernet.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

De 73 abonnementsavisene i Amedia har nå samlet mer enn 600.000 betalende abonnenter, skriver selskapet i en pressemelding.

258.000 - eller 43 prosent av abonnentene - er heldigitale.

Konsernsjef Are Stokstad sier at det er en merkedag for konsernet og avisene å passere 600.000 abonnenter.

I hovedsak er det digitale abonnementssalg som er årsaken til veksten, påpeker selskapet. Bare fra nyttår er antall heldigitale abonnenter økt med 44.000.

NA Pluss, som er Nettavisens abonnementstilbud, har nå 16.000 abonnenter. De ni lokalavisene på Sørvestlandet som ble en del av konsernet i januar som følge av oppkjøpet av Nordsjø Media, har gjennom året fått økt vekst og har nå passert 46.000 abonnenter.

Powered by Labrador CMS