Terapeut-avsløring gikk fri i Pressens Faglige Utvalg

Tre aviser var klaget inn.

Publisert Sist oppdatert

Fædrelandsvennen var klaget inn til Pressens Faglige Utvalg (PFU) for flere artikler om psykisk helse og terapi. Artiklene ble også publisert i Aftenposten og Stavanger Aftenblad.

Klager fikk imidlertid ikke medhold, og nestleder i PFU, Anne Weider Aasen, roste Fædrelandsvennen for et grundig arbeid.