Nyhetsdirektør Jostein Larsen Østring lover at Amedia vil vise rekordmange kamper i kommende sesong.

Eliteserien

Amedia lanserer en ny versjon av Direktesport-plattformen

Lover tidenes fotballsatsing i Amedias aviser.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

– Vi lover våre fotballfrelste lesere fantastiske opplevelser gjennom hele sesongen, sier nyhetsdirektør Jostein Larsen Østring i en pressemelding.

Gjennom 2023-sesongen vil Amedias aviser vise 75 kamper fra Eliteserien, alle kamper i Obos-ligaen, PostNord-ligaen, Norsk Tipping-ligaen og de fleste kampene i NM Cup for menn til og med semifinaler, i tillegg til annen sport.

– Vår omfattende satsing i 2023-sesongen skjer med bakgrunn i det langsiktige partnerskapet mellom Amedia og TV 2 som ble inngått for et år siden, sier Østring.

Direktesport-plattformen er bygget på ny teknologi, med samme funksjonalitet og den samme avspilleren som benyttes i TV 2 Play-tjenesten. I tillegg vil Direktesport få en personalisert forside, som gjør at brukerne tilbys innholdet som er mest relevant for dem, opplyser Amedia.

Full tilgang til alle fotballkampene på Direktesport, krever nå +Alt-abonnement.

– Direktesendt sport og utviklingen av et stadig større innholdstilbud for +Alt-abonnenter er viktige elementer i Amedias overordnede strategi for å vinne kampen om folks tid. Våre aviser arbeider knallhardt hver dag for å fylle den viktige rollen de har i folks liv. For å fylle den, er det avgjørende å utvikle seg i takt med deres behov og forventninger, sier nyhetsdirektøren.

Powered by Labrador CMS