Mediefolk:

Klassekampen har høye forventninger til sin nye markedssjef, Linn-Elise Øhn Mehlen.

Skal jakte på fiberrike fullkorns-abonnenter som varer en stund

Har store foreventninger til Linn-Elise Øhn Mehlen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Klassekampens nye markedssjef møter høyere forventninger enn alle andre markedssjefer i bransjen. Det er budskapet fra avisens administrerende direktør, Christian Samuelsen, i en pressemelding.

– Vi er veldig fornøyde med å få Linn-Elise Øhn Mehlen med på laget. Hun forstår det særegne prosjektet Klassekampen godt, hun er skarp, smart og målrettet, sier Samuelsen.

Han er også klar på hva som blir hennes oppgave fremover: Fortsatt opplagsvekst i alle kanaler.

– Og da er det ikke snakk om hveteloff-abonnenter som tegner noen ukers digitalt abonnement for en slikk og ingenting, men ordentlige, fiberrike fullkornsabonnenter som varer en stund, sier Samuelsen.

De høye forventningene til tross, Mehlen gleder seg ifølge pressemeldingen til å ta fatt:

– Jeg setter stor pris på å være en del av Klassekampens prosjekt og vil gjøre mitt for å styrke det framover. Det blir ikke en enkel jobb, men jeg har noen tanker om hva som bør videreføres og hva som må utvikles i arbeidet med å fortsette å vokse både på papir og digitalt, sier hun selv.

De siste to årene har Mehlen jobbet med arrangementer og markedsføring i Klassekampen.

Powered by Labrador CMS