TV 2-sjef Olav T. Sandnes foran den nye logoen til kanalen.
Foto: Eivind Senneset / NTB
TV 2 iført ny drakt
En del av en større prosess, sier TV 2-sjefen.
Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Mandag morgen gjennomførte TV 2 sine endringer i sin visuelle profil. Blant annet har kanalen fått ny logo.
I tillegg har TV 2s strømmetjeneste Sumo byttet navn til TV 2 Play.
– For oss som jobber i TV 2 er dagen i dag viktig, og dette føles ganske stort. Noen vil kanskje påstå at det er i overkant modig å endre en av Norges mest kjente logoer. Selv mener vi det er helt nødvendig, sier Olav T. Sandnes, sjefredaktør og administrerende direktør.
Den visuelle endringen er bare en del av en større prosess, ifølge Sandnes.
– Endringene vil prege både programutvikling, publisering, produktutvikling, og hvordan hver enkelt ansatt jobber, sier han.
Nylige artikler
Inviterer frilansarar og vaskepersonell
Vurderer tilsynssak: Ber TV 2 redegjøre for Champions League-tabben
Ble arrestert i Qatar – nå beklager FIFA
Filter Nyheter-redaktør fikk medhold: Statsadvokaten endrer begrunnelse
Jeg drømmer om en brun, grå og grønn jul
Mest leste artikler
NRK satt på nyheten om Mette-Marits helse i én uke
Ble arrestert i Qatar – nå beklager FIFA
Dagbladet endrer forsiden
Redaktøren vurderer å betale NTB-krav for politiker: – Får heller se på hvor mye jeg skal bruke på NTB-abonnement
Julebord i London og bonuser til alle ansatte