TV 2-sjef Olav T. Sandnes foran den nye logoen til kanalen.

TV 2 iført ny drakt

En del av en større prosess, sier TV 2-sjefen.

Publisert

Denne artikkelen er over tre år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Mandag morgen gjennomførte TV 2 sine endringer i sin visuelle profil. Blant annet har kanalen fått ny logo.

I tillegg har TV 2s strømmetjeneste Sumo byttet navn til TV 2 Play.

– For oss som jobber i TV 2 er dagen i dag viktig, og dette føles ganske stort. Noen vil kanskje påstå at det er i overkant modig å endre en av Norges mest kjente logoer. Selv mener vi det er helt nødvendig, sier Olav T. Sandnes, sjefredaktør og administrerende direktør.

Den visuelle endringen er bare en del av en større prosess, ifølge Sandnes.

– Endringene vil prege både programutvikling, publisering, produktutvikling, og hvordan hver enkelt ansatt jobber, sier han.

Powered by Labrador CMS