– Våre partneraviser har blitt viktige for oss, og det fortjener og krever mer oppmerksomhet fremover, sier Amedias Pål Eskås.

MEDIEFOLK:

Pål Eskås får ny rolle i Amedia

Blir direktør for samarbeid og partnerskap.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Pål Eskås (63) går fra 1. mars over i en ny rolle i Amedia, som direktør for samarbeid og partnerskap, skriver Amedia i en pressemelding.

– Vi har definert samarbeid som et strategisk kjerneområde og jeg ser virkelig frem til å jobbe dedikert med Amedias voksende partnerportefølje bestående av både små og store aviser. Det innebærer også betydelige forpliktelser, som igjen krever tett oppfølging, sier Eskås i pressemeldingen.

Eskås har de siste åtte årene vært konserndirektør for mediehus i Amedia. Før det har han hatt ulike lederroller i Amedia og A-pressen.

Han har også bakgrunn fra Romerikes Blad, Oppland Arbeiderblad, Aftenposten, Budstikka og Østlandets Blad.

– Å følge tett opp våre partnerskap, er uhyre viktig for oss. Vi har de siste årene fått veldig mange flere samarbeidende aviser. Selv om disse ikke eies av Amedia, skal de behandles på samme måte som våre eide virksomheter, sier Anders Møller Opdahl, konsernsjef i Amedia.

Dette er Amedias partneraviser:

  • Bladet Vesterålen
  • Eidsvoll Ullensaker Blad
  • Gudbrandsdølen Dagningen
  • Hamar Arbeiderblad
  • Avisa Hordaland
  • iLevanger
  • Inderøyningen
  • Lokalavisa Trysil Engerdal
  • Meråkerposten
  • Namdalsavisa
  • Norddalen
  • Snåsningen
  • Stangeavisa
  • Steinkjer-Avisa
  • Trønder-Avisa
  • Vaksdalposten
  • Valdres
Powered by Labrador CMS