Direktør for brukerbetaling i Schibsted, Tor Jacobsen.

Schibsted lanserer samle-abonnement

Tilbyr «Full tilgang».

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Schibsted lanserer en ny type digitalabonnement som de kaller «Full tilgang», melder mediekonsernet i en pressemelding.

Abonnementet inkluderer alt innhold fra Aftenposten, VG, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, E24, Dine Penger, PodMe og Magasin+.

Direktør for brukerbetaling i Schibsted, Tor Jacobsen, mener bredden av innhold i det nye abonnementsproduktet er en viktig del av suksessoppskriften.

– Her får kunder tilgang til en bredde av innhold vi mener er unikt i norsk sammenheng. Det handler ikke om at vi har samlet flest titler i ett og samme abonnement, men om at vi byr på så mye forskjellig type innhold, sier Jacobsen i meldingen.


Powered by Labrador CMS