Se og Hør tapte i Høyesterett

Høyesterett fastslår at reportasjene i Se og Hør om Big Brother-paret Rodney Omdal Karlsen og Anette Young var ren sladder, melder NTB.

Se og Hør Forlag AS, Odd Johan Nelvik og journalistene Jan-Petter Dahl og Håvard Melnæs må betale 707.910 kroner i saksomkostninger til Omdal Karlsen og Young. Dessuten må forlaget betale 160.000 kroner i erstatning til begge, og Nelvik må ut med 30.000 kroner til begge. Journalist Jan-Petter Dahl må betale begge 10.000 kroner i erstatning, mens Håvard Melnæs må ut med 20.000 kroner til Rodney Omdal Karlsen.

Powered by Labrador CMS