En liten gutt har stor boltreplass på Oslos paradegate Karl Johan 17. mai i år. TV-sendingene fra nasjonaldagen ga seerrekord hos Telenors T-We.

17. mai ga seerrekord hos Telenor-kundene

Mer tid foran skjermen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over tre år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

I mai måned så kundene til Telenor 7 prosent mer på TV enn samme måned i fjor. Det til tross for at både sport og Melodi Grand Prix uteble fra TV-skjermen.

Det ble en annerledes 17. mai-feiring i år i og med at de fleste satt hjemme istedenfor å gå rundt i gatene. På denne dagen var det en økning på nesten 30 prosent i snitt seertid per husholdning. Nesten 20 prosent flere husstander fulgte sendingene.

I juni var også Impossible Games på Bislett det mest sette programmet 11. juni. Flere så på årets spesialutgave enn både Bislett Games, cupfinalen og Champions League-finalen i fjor.

Telenor T-We har rundt halvparten av alle TV-kunder i landet.

Powered by Labrador CMS