Mediefolk:
– I løpet av mitt første halvår i jobben har vi startet opp to nye show på Snapchat, begge med stor suksess, sier Jenny Emilie Aas.
Foto: Kristian Ridder-Nielsen / Dagbladet
Jenny Emilie Aas er fast ansatt i Dagbladet TV
– En glede å endelig være i «fast jobb-gjengen».
Denne artikkelen er over tre år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
I fjor høst gikk Jenny Emilie Aas (23) inn i en prosjektstilling som SoMe- og SEO-spesialist i Dagbladet TV. Nå gjøres stillingen fast.
– Det er en glede å endelig være i «fast jobb-gjengen». I løpet av mitt første halvår i jobben har vi startet opp to nye show på Snapchat, begge med stor suksess. Det har vært vanvittig gøy, sier Aas i en pressemelding.
Det ene er nyhetssatsingen «Dagbladet TV Akkurat nå», og det andre er snapshowet til «Rød Løper».
– Det har vært utrolig gøy å se hva alle de flinke folkene i Dagbladet TV under ledelse av Jenny Emilie har fått til på dette området. Jeg synes vi har funnet en fin form og vi treffer veldig godt på innhold. På kort tid har showene fått over 50.000 abonnenter og begge vokser raskt, så vi har store forventninger framover, sier redaksjonssjef Bjørn Carlsen i Dagbladet TV.
Dagbladet TV har helt konkrete planer om å rulle ut flere satsinger på ulike plattformer, ifølge pressemeldingen.
– Tiden framover byr på nye plattformer, mer produksjon og perfeksjonering av strategien vår, sier Aas.
Nylige artikler
Journalist tiltalt i alvorlig overgrepssak: – Sjokk og sinne
Julebord i London og bonuser til alle ansatte
Lucia-sjokk i flere redaksjoner
17 kjappe
NTB snur – nå slipper hun å betale
Mest leste artikler
Klassekampen-spaltisten fekk pengekrav etter å ha delt eiga sak
Tusenvis av skjermdumper: – Aldri fått et eneste krav
TV 2 innrømmer regelbrudd: Risikerer krav på flere hundre tusen kroner
NTB forstår ikke hvordan internett fungerer
NTB-advokaten og redaktøren har selv delt skjermdumper