Mediefolk:

– I løpet av mitt første halvår i jobben har vi startet opp to nye show på Snapchat, begge med stor suksess, sier Jenny Emilie Aas.

Jenny Emilie Aas er fast ansatt i Dagbladet TV

– En glede å endelig være i «fast jobb-gjengen».

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

I fjor høst gikk Jenny Emilie Aas (23) inn i en prosjektstilling som SoMe- og SEO-spesialist i Dagbladet TV. Nå gjøres stillingen fast.

– Det er en glede å endelig være i «fast jobb-gjengen». I løpet av mitt første halvår i jobben har vi startet opp to nye show på Snapchat, begge med stor suksess. Det har vært vanvittig gøy, sier Aas i en pressemelding.

Det ene er nyhetssatsingen «Dagbladet TV Akkurat nå», og det andre er snapshowet til «Rød Løper».

– Det har vært utrolig gøy å se hva alle de flinke folkene i Dagbladet TV under ledelse av Jenny Emilie har fått til på dette området. Jeg synes vi har funnet en fin form og vi treffer veldig godt på innhold. På kort tid har showene fått over 50.000 abonnenter og begge vokser raskt, så vi har store forventninger framover, sier redaksjonssjef Bjørn Carlsen i Dagbladet TV.

Dagbladet TV har helt konkrete planer om å rulle ut flere satsinger på ulike plattformer, ifølge pressemeldingen.

– Tiden framover byr på nye plattformer, mer produksjon og perfeksjonering av strategien vår, sier Aas.

Powered by Labrador CMS