Eivind Ljøstad, redaktør i Fædrelandsvennen. Foto:Kathrine Geard

Fevennen solgte 300 nye årsabonnement

Må tilbake til åttitallet for å finne like mange nytegninger.

Denne artikkelen er over ti år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

600 nye abonnementer siden nylanseringen og 300 av disse er nye årsabonnement. Det er resultatet Fevennen har oppnådd på ei uke med betalingsløsninger for digitalt innhold.

 – Første uken har vært helt fantastisk, en suksess. Vi må tilbake til tidlig 80-tallet for å finne like mange nytegninger, sier administrerende direktør Harald Jacobsen til egen avis.

.

 Sjefredaktør Eivind Ljøstad forteller at det den siste uken har vært 14.000 innloggede på nettsidene. Det er langt over hva han hadde forventet, og han viser til at tallet tilsvarer 40 prosent av Fevennens abonnenter.

Redaktøren er ikke fremmed for at opplagskurven kan vendes.

– Vårt viktige måltall er abonnementstallet 14. mai. Klarer vi å øke det, så har vi snudd en trend. Det vil være viktig, sier Ljøstad.

Powered by Labrador CMS