9:10 How defining a content strategy is the hardest part when launching a new journalism startup – Sebastian Horn, Ze.tt
09:55 Hvordan kan analyse gi bedre journalistikk? – Jostein Larsen Østring, direktør for innholdsutvikling i Amedia og Vibeke Madsen, nyhetsredaktør i Avisa Nordland.
10:35 Pause
10:50 Framtidas nyhet er ikke en artikkel – Audun Aas, produkteier i Dagbladet om alternative måter å utforme journalistikk på.
11:15 Kan vi teste oss til bedre journalistikk? – Ann-Inger Borstad, produkteier for betalt innhold i Adresseavisen, om erfaringer med brukertesting av innhold.
11:35 Digitale historier som overrasker – Kyrre Lien, norsk stjernefotograf om hvordan du lager visuelle fortellinger som huskes.
12:10 Lunsj + årsmøte i NONA
13:00 How to create great content that works for any platform – Sarah Alessandro Frank, redaktør i NowThis, om å bygge en verdenssuksess helt uten hjemmeside.
13:35 Slik får du saken din til å fly i sosiale medier – Laurie McGregor, spesialrådgiver for sosiale medier i NRK
13:55 VG på Snapchat Discover – Mathias Jørgensen deler erfaringer etter fire måneder med nyheter, underholdning og sport på den ferskeste medieplattformen i Norge.
14:15 Nyhetsbrev som distribusjonskanal – hvorfor og hvordan? – Trond Sundnes, utviklingsredaktør i Dagens Næringsliv, om deres erfaringer med ulike typer nyhetsbrev.
14:35 Pause
14:45 Slik får du leseren med i dybden – Mats Støstad, featurejournalist i NRK, om hvordan du holder på oppmerksomheten i de lange historiene.
15:05 Ett år med VR-journalistikk – slik gikk det! – Eirik Urke, Teknisk Ukeblad, om hva de har lært om å fortelle i flere dimensjoner gjennom et år med støtte fra Google.
15:20 Hvordan BBC involverte brukerne for å finne historiene som aldri før hadde blitt fortalt – Eileen Murphy og Katie Marshall, BBC Online