Faksimile fra VG
VG nominert til reklame=priser
VG Partnerstudio kan hente hjem priser fra Digiday Awards Europe i London og Native Advertising Awards i Berlin.
Denne artikkelen er over åtte år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
VG Partnerstudio er ifølge en pressemelding nominert i totalt seks kategorier til Native Advertising Awards som deles ut i Berlin 16. november. Selskapet er nominert til blant annet Native Advertising Studio of the Year i kategorien for byråer under 20 personer, hvor de konkurrerer med amerikanske Politico og tyske BurdaForward.
Til Digiday Awards Europe i London, som arrangeres 1. desember, er VG Partnerstudio en av tre nominerte til Content Studio of the Year.
– Å bli nominert til internasjonale topp-priser i selskap med så mange dyktige publisister og merkevarer er en viktig anerkjennelse for oss. Det er selvfølgelig gøy at vi er nominert til beste content studio både i Berlin og London, men det er enda kulere at det vi skaper sammen med kundene våre, også får internasjonal oppmerksomhet, sier daglig leder Jonas Ibsen Brynildsrud i VG Partnerstudio i en pressemelding.
Blant arbeidene som kan vinne priser er «Bølgen», «Birkebeinerne», en firesider i papiravisen på julaften for «Solan og Ludvig - Herfra til Flåklypa», Poddsen og Telefon fra Hamar. Sistnevnte vant to priser under norske Content Marketing Awards tidligere i år.