Mediefolk:

Ingrid Indseth blir produktsjef i Dagens Næringsliv. Tidligere har hun jobbet for konkurrenten E24.

Ingrid Indseth blir produktsjef i DN

– Har sansen for måten DN har skrudd organisasjonen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Dagens Næringsliv (DN) har ansatt Ingrid Indseth (39) som ny produktsjef.

I en pressemelding skriver DN at Indseth blir en del av et produktteam som fra før består av to produktsjefer og en designer. Alle jobber de på tvers av kommersielle og redaksjonelle avdelinger.

– Jeg har sansen for måten DN har skrudd organisasjonen det siste drøye året og måten de tar brukernes behov og ønsker på alvor. Det er kult å se satsninger som for eksempel DN Ledelse som ble lansert her forleden, hvor man har basert seg på innsikt om målgruppen. Og ikke minst at de gjør det samtidig som de er tro mot DNs DNA, nemlig dagsordensettende journalistikk, sier Indseth ifølge pressemeldingen.

Indseth kommer fra stillingen som produkteier i Aller, og har tidligere vært nyhetsredaktør og en del av ledergruppen i E24. Hun har også jobbet i VG og NRK.

– Ingenting er bedre enn å få inn en med slik redaksjonell tyngde, kombinert med sterk kommersiell forståelse og ikke minst hands on erfaring fra produktutvikling, sier strategi- og produktdirektør Julie Lundgren.

Produktteamet: Fra venstre Ingrid Indseth (produktsjef), Kåre Henriksen (produktsjef), Trine Hanche Aasen (produktsjef), Joakim Nilsen (designer) og Julie Lundgren (strategi- og produktdirektør).
Powered by Labrador CMS