Kristina Picard blir kommunikasjonssjef
Går fra forbrukerøkonomi til ansvarlig for kommunikasjon og marked.
Denne artikkelen er over åtte år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Picard skal ifølge en pressemelding fra Pangea Property Partners få et overordnet ansvar for hele selskapets kommunikasjonsarbeid, markedsføring, posisjonering og merkevarebygging.
Hun begynner i den nye jobben på nyåret og kommer da fra Storebrand der hun de siste fem årene har hatt flere sentrale stillinger innenfor kommunikasjonsområdet, senest som Storebrands forbrukerøkonom. Picard er utdannet siviløkonom fra NHH og har i tillegg journalistutdannelsen fra Høyskolen i Oslo og Akershus. Hun har tidligere arbeidet som journalist i DinSide. Picard har også vært programleder for NRK-serien Teenage boss.
– Vi er veldig glade for ansettelsen av Kristina Picard. Vi fikk et enormt stort antall svært kompetente søkere til denne nyopprettede stillingen, og Kristina pekte seg tidlig ut som den vi ble mest imponert over. Hennes brede økonomi- og kommunikasjonskompetanse, kombinert med personlige kvaliteter, gjorde valget enkelt. Vi gleder oss til å få henne ombord, sier Bård Bjølgerud, adm. direktør og partner i Pangea Property Partners.
– Det var ikke et lett valg å slutte i Storebrand, men dette er en mulighet jeg må gripe! Jeg gleder meg veldig til å jobbe med de menneskene som til sammen utgjør et av Nordens ledende analyse- og rådgivningsmiljøer innenfor eiendom og finans. Nå skal jeg bruke min kompetanse til å gjøre Pangea Property Partners’ posisjon enda tydeligere og selskapet mer synlig i markedet, sier Kristina Picard.