Ine Thereze Gransæter. Foto: gunnarkopperud.no
Ine Thereze Gransæter forlater mediebransjen
Skal jobbe med markedsføring i byrå som driver med byutvikling.
Denne artikkelen er over åtte år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Hun forlater mediebransjen som hun entret i 1994 for å bli byråleder i et nyetablert aktiviseringsbyå under Urban Jungle. Det melder selskapet selv i en pressemelding.
Gransæter har 20 års ledererfaring fra mediehus som Aller Media, Egmont, Schibsted og TV 2. Hun har i hovedsak arbeidet med utvikling av nye forretningsområder og digitalisering, og har vært med på å lansere, relansere, kjøpe opp og videreutvikle over 60 merkevarer, fra Se og Hør, KK og Grete Roede til Galleri FineArt, nettbutikker og TV-kanaler.
Som leder for Urban Jungles nye byrå skal Gransæter bistå gårdeiere, sentrumsforeninger og andre med å utvikle nye og innovative strategier for byutvikling. Urban Jungle driver med forvaltning, rådgivning og megling av eiendommer.
Såkalt aktivisering dreier ifølge pressemeldingen seg om effektiv markedsføring for å oppnå bedre avkastning.
– Aktivisering er et nytt og innovativt markedsføringskonsept innen eiendomsbransjen, skreddersydd for å hype et område og med det øke næringsgrunnlaget, sier Espen Thøgersen, Managing Partner i Urban Jungle i meldingen.
– Forbrukerne har en helt annen forventning til opplevelser enn før, så tradisjonell markedsføring er ikke lenger like effektivt. Det er der Urban Jungle kommer inn, for å hjelpe kundene våre med å nå frem på nye og innovative måter, sier Gransæter i samme melding.