Romerikes Blad ble ikke felt av PFU, men flere kritiserte tittel

Hundekrangel i Pressens Faglige Utvalg.

Publisert Sist oppdatert

Artikkelen «Torill føler seg lurt: – Jeg ville aldri ha betalt 21.000 for en blandingshund» førte til at Romerikes Blad ble klaget inn til Pressens Faglige Utvalg.

Klager mente at avisen hadde brutt hele 13 punkter i Vær varsom-plakaten. Medhold fikk klager ikke, men flere i utvalget var kritiske til tittel på saken.